Uživatelské hodnocení a recenze TCL 55P725. Odkazy na odborné recenze a testy TCL 55P725.

Chystáte se koupit televizi TCL 55P725 a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili TCL 55P725 před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na televizi TCL 55P725

TCL 55P725 informace

Popis produktu Televize SMART ANDROID LED, 139cm, 4K Ultra HD, PPI 2200 (50Hz), Direct LED, HDR10, HLG, Dolby Vision, lokální stmívání, DVB-T2/S2/C, H.265/HEVC, 3× HDMI, 2× USB, LAN, WiFi, Bluetooth, DLNA, Chromecast, HbbTV 2.0, herní režim, hlasové ovládání, Apple TV, Netflix, HBO GO, Steam Link, Voyo, Google Assistent, Amazon Alexa, párování s mobilním zařízením, VESA 200×300, repro 20W, Dolby Atmos, Dolby Digital AC4, DTS HD, E TCL P725 4K Android TV s podporou Dolby Vision a Dolby Atmos TCL série P72 má za cíl přinést prémiovou kvalitu obraz (Dolby Vision) a zvuku (Dolby Atmos) do dostupnější kategorie televizí. TCL tak reaguje na obrovský rozmach streamingu a Ultra HD 4K obsahu, kde díky těmto technologiím divák získává ten nejlepší obrazový a zvukový zážitek. Zároveň však stále myslí na běžný televizní obsah v nižších rozlišení, který dokáže díky novému AiPQ 2.0 Engine obrazovému procesoru spolu s využitím umělé inteligence pro upscaling převádět do 4K a zachovat tak kvalitu obrazu i na větších úhlopříčkách. Pro čistý a ostrý pohyb přináší TCL P72 funkci Motion Clarity. Zároveň díky Direct LED podsvícenému VA panelu s podporou 10 bitové hloubky barev získáte skvělou TV jak pro filmy, seriál, sporty i hry. Právě HDMI 2.1 s funkcí ALLM je připraveno vám dopřát tu nejkratší vstupní odezvu, aby vaše reakce ve hrách mohly být nejrychlejší a mohli jste si vychutnat vynikající hratelnost. Smart TV s širokými možnostmi, ale tenkým designem Android TV je platforma Smart TV s velkolepým potenciálem. Přichází s vestavěnými šikovnými funkcemi Chromecast a Google Assistant pro sdílení obsahu a hlasové ovládací prvky. TV vás díky funkci Hands-Free Voice Control poslechne na slovo. Obchod Play je zdrojem pro nepřeberné množství aplikací a her ke stažení. Tyto široké a pestré možnosti jsou ukryty v tenkém bezrámečkovém designu, kde jsou využity kovové prvky pro zvýšení elegance i fyzické odolnosti televize. 4K HDR – Důraz na živý a kontrastní obraz plný detailů HDR (Vysoký Dynamický Rozsah) je jedním ze základní prvků Ultra HD kvality obrazu. Nejde jen o samotný počet pixelů, ale také o jejich kvalitu. HDR pracuje s úžasným rozsahem kontrastu, jasu a barev tak, aby obraz ožil v pohlcující hloubce a všechny typy scén byly plné nejjemnějších detailů. TCL dává v HDR důraz zejména na podporu Dolby Vision, což je nejpokročilejší forma HDR a je hojně rozšířen mezi populárními streamovacími službami i v jiných typech obsahu. HDR obraz ve své nejdokonalejší formě – v DOLBY VISION Dolby Vision nasadilo nejvyšší možnou laťku ve světě HDR. Oproti základnímu formátu HDR10 využívá dynamická metadata, která řídí nastavení zobrazení. Každá scéna nebo dokonce každý jednotlivý snímek je optimalizován s důrazem na zachování nejvyšší úrovně detailů. Černá bude černá a tmavé scény budou prokreslenější a ve světlých scénách i přes vysoký jas nezaniknou objekty na světlých pozadích. Obraz dostane neuvěřitelnou hloubku. Dolby Vision využívají mnohé moderní streamovací služby, nejnovější generace 4K Blu-Ray disků, her a vy díky němu dostanete maximální obrazový zážitek. Čistý a plynulý pohyb díky MOTION CLARITY Díky funkci Motion Clarity si můžete dopřát plynulost a ostrost pohybu ve všemožných žánrech. I ty nejrychlejší scény budou plné detailů díky ostrému a plynulému podání pohybu. Dokonce i obsah, který byl natočen v nižší snímkové frekvenci díky Motion Clarity ožije v dokonalé plynulosti. Působení a intenzitu této funkce si můžete vyladit dle vašeho vkusu v obrazové části menu. Zábava po ruce s Hands-Free Voice Control a Google Assistant Google Assistant* najdete v TCL Android TV již jako vestavěný. Poslouží vám s obsluhou TV, splní vaše úkoly a nabídne vám snadný přístup k zábavě. Přepne televizní kanál, změní hlasitost nebo přehraje hudbu. Funkce Hands-Free Voice Control je vestavěný mikrofon uvnitř TV, který je klíčem k vaší zábavě a přáním dle vašich potřeb. S Google Assistantem tak jdou ruku v ruce a nádherně se doplňují. Pomocí vašeho hlasu můžete například velmi komfortně a snadno vyhledávat videa na Youtube, což TCL Android TV zvládne dokonce v češtině nebo slovenštině. Stačí vyslovit například “Pohádky o mašinkách” a TV najde pohádky. Pokud v daném jazyce nefunguje probouzecí příkaz k naslouchání “OK Google”, lze naslouchání aktivovat pomocí tlačítka Google Assistant na přibaleném chytrém ovládači u řady P72 a poté právě třeba česky či slovensky vyhledávat obsah. * Hands-Free Voice Control a Google Assistant nemusejí být ve všech oblastech a jazycích dostupné. Google Assistant vyžaduje internetové/data připojení. Datové tarify mohou být zpoplatněny. Dostupnost a výkon určitých funkcí a služeb závisí na službách, zařízeních a síti a nemusí být dostupné ve všech lokalitách. GAME MASTER – TV šitá na míru pařanům Při hraní her je důležité nejen grafické podání hry, ale i hratelnost. Hráči potřebují nejrychlejší reakce, aby mohli vítězit a celkově si vychutnat nejlepší herní zážitek. HDMI 2.1 s sebou přináší funkci ALLM, která zajistí automaticky nejkratší možnou odezvu (input lag) a ideální herní nastavení obrazu. TV se tak přepne sama do herního režimu, jakmile připojíte herní konzoli nové generace nebo PC přes HDMI. Automaticky tak dosáhnete na vynikající hodnotu odezvy (input lag) pod 15ms.* *pro tuto funkci je vyžadována herní konzole nebo PC s HDMI 2.1. Zažijte skvělou prostorovou ATMOSféru s DOLBY ATMOS Dolby Atmos je nejvyšší laťka prostorovosti zvuku. Tato technologie chápe jednotlivé zvuky v prostoru jako objekty a dokáže s nimi pohybovat po prostoru všude kolem vás. Krásně se doplňují s nejmodernější technologií obrazu – Dolby Vision™, aby vám dopřály úžasný audiovizuální zážitek. * Dolby Atmos a symbol dvojitého D jsou ochrannými známkami společnosti Dolby Laboratories. Prémiový zvuk od předních zvukových společností DOLBY a DTS Dopřejte si zážitek jako v kině zároveň s pohodlím domova. Zhasnout světla, popcorn, akce! Dolby Audio™ vás pohltí svou prostorovostí, dynamikou a čistotou. DTS-HD také dodá zvukové grády Blu-ray diskům a streamingovým službám. DTS Surround Sound je dostupný ve více než 50 000 titulech formou streamování. *DTS a DTS společně se symbolem jsou ochrannými známkami společnosti DTS. ANDROID TV – pestré možnosti a nabídka aplikací Díky TCL Android TV budete mít o televizní zábavu postaráno. Vestavěné funkce Chromecast a Google Assistant* vám umožní sdílet s TV obsah a využívat i váš hlas k obsluze TV a vyhledávání informací a obsahu. V Obchodě Play na vás česká spousta aplikací například HBO GO, Spotify, Twitch, KODI, Plex a mnoho dalšího. Můžete si stáhnou i hry a hrát je ovladačem od TV nebo připojit k TV gamepad pomocí Bluetooth. Díky Dolby Vision a HDR10+ si vychutnáte na maximum obsah z her, disků 4K Blu-Ray i streamovacích služeb jako Netflix, Amazon Prime a brzy i Disney+ Google Duo – hlasové hovory a videohovory TCL P72 vám umožňuje využívat nové komunikační platformy Google Duo*. Tuto aplikaci si můžete zdarma stáhnout v Obchodě Play. Umožní vám být v kontaktu s vašimi blízkými z pohodlí sedačky. Hovory mohou být mezi dvěma až 32 účastníky. Google Duo má velký potenciál – Google účet mají mnozí z nás. Z TV tak můžete volat na jiné TV, na mobily, tablety či počítače, kde uživatelé mají Google Duo. Pro hlasové hovory TCL P72 využívá vestavěnou funkci Hands-Free Voice Control, a tak žádný další mikrofon není nutné připojovat. Pokud chcete využívat videohovory, tak stačí připojit USB webkameru s podporou UVC (což je většina starších i dnes prodávaných webkamer). Videohovory mohou být například fitness tréninky s vaším trenérem – mějte volné ruce a pohybujte se před TV. Kameru můžete připevnit na horní hranu televize. Všechny vaše hovory, vaše konverzace zůstávají zabezpečeny a zašifrovány pro zachování vašeho soukromí. *Vyžaduje přihlášení pomocí vašeho Google účtu WORKS WITH ALEXA Díky Alexe můžete hlasem ovládat vaši chytrou domácnost.* Amazon Alexa je cloudová služba, která neustále prochází vývojem a získává tak stále nové dovednosti. Přehraje Vám oblíbenou hudbu, přečte nejnovější zprávy, předpovědi počasí, dokáže změnit kanál či hlasitost TV a dokáže ovládat vaši chytrou domácnost. *Kompatibilita s Alexa vám umožňuje využívat vaše Amazon Alexa zařízení včetně Amazon Echo, Echo Dot, Echo Show, Echo Spot a Echo Plus (zakoupitelné zvlášť) pro ovládání vaší TV. Dokumenty Informační list 2021 – TCL 55P725.pdf Energetický štítek 2021 – TCL 55P725.pdf

TCL 55P725 parametry

Cena TCL 55P725: 13 990 Kč
Značka: TCL Televize

TCL 55P725 popis

Hlavní charakteristiky Výrobce TCL Druh televizorů LED Úhlopříčka obrazovky 139 cm Úhlopříčka v palcích 55 palců DVB-T tuner ano DVB-T2 ano DVB-S/S2 ano DVB-C ano Smart televizory ano 3D televizory ne 4K televizory ano Hmotnost 11.1 kg Přenosné ne 8K televizory ne Energetická třída E Modelový rok 2021 Rozteč otvorů VESA 200 x 300 Spotřeba energie při standardním dynamickém rozsahu (SDR) na 1000 h 60 kWh Spotřeba energie při vysokém dynamickém rozsahu (HDR) na 1000 h 103 kWh

Recenze TCL 55P725 recenze, parametry a obchody

Klíčové odkazy pro TCL 55P725 recenze

Recenze TCL 55P725 recenze