Uživatelské hodnocení a recenze Thomson THT709. Odkazy na odborné recenze a testy Thomson THT709.

Chystáte se koupit Thomson THT709 a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Thomson THT709 před vámi?

Set-top boxy Thomson THT709 informace

Kompaktní a výkonný HD přijímač s rychlou instalací, snadným ovládáním a českým menu. Přístroj získal certifikaci “T2 ověřeno” pro příjem nového standardu vysílání DVB-T2 v kódování HEVC/H.265. • HDTV přijímač pro příjem nekódovaných DVB-T2 programů TV a rádia pomocí venkovní nebo vnitřní antény1 • Nová technologie tuneru pro skvělý příjem • Port USB: záznam, Timeshift, přehrávání souborů,,aktualizace softwaru přijímače prostřednictvím paměťového USB zařízení • Podpora různých formátů pro video, audio a obrázky • Podpora nové normy HEVC/H.265 • Paměťová kapacita 400 kanálů • Dolby® Digital Plus2 k dispozici na HDMI3 • Rychlá a snadná instalace a uživatelsky přívětivá nabídka • Vyhovuje DVB-T2, UHF/VHF tuner • Podpora aktivní antény přes výstup napětí 5 V • Skvělá kvalita zvuku a obrazu • RSS kanály a předpověď počasí přes Ethernet • Ovládání napájení přes USB pro úsporu energie v pohotovostním režimu • Podpora vícejazyčné nabídky na obrazovce (OSD) • Elektronický televizní programový průvodce (EPG) zobrazuje na obrazovce programové informace pro aktuální/následující události až na 7 dnů dopředu4 • Zobrazení na obrazovce s vysokým rozlišením (OSD) • Rezervace událostí přímo z EPG • 30 časovačů událostí se 3 režimy (jednorázový, denní, týdenní) • Teletext, plná podpora vícejazyčných DVB titulků a vícejazyčné zvukové stopy4 • 4 seznamy oblíbených pro TV a rádio • Funkce rodičovského zámku pro menu a funkce hodnocení obsahu pro kanály • Možnosti automatického a ručního prohledávání kanálů • Mnoho možností ovládání kanálů: uzamknutí, přesun, smazání • Zapnutí se zobrazením naposledy sledovaného kanálu • Digitální zvuk prostřednictvím koaxiálního výstupu (S/PDIF) pomocí připojení k digitálnímu zesilovači • Video výstup PAL/NTSC • Automatické přepínání do pohotovostního režimu pro úsporu energie • Připojení: ANT

Thomson THT709 parametry

Zařazení: Thomson>Set top boxy

Recenze Thomson THT709 recenze, parametry a obchody