Uživatelské hodnocení a recenze WMF Bueno. Odkazy na odborné recenze a testy WMF Bueno.

Chystáte se koupit topinkovač WMF Bueno a chcete si před nákupem zjistit recenze a názory ostatních zákazníků, kteří koupili WMF Bueno před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na topinkovač WMF Bueno

WMF Bueno informace

Popis produktu Pokud si neumíte představit snídani bez opečeného toustového chleba či topinky, jistě budete mít velkou radost z tohoto elegantního a funkčního topinkovače německé značky WMF ze snídaňové řady Bueno. Je vyroben z vysoce kvalitní nerezové oceli Cromargan®. Můžete na něm nastavit 7 úrovní opékání a volně je regulovat. Topinkovač disponuje funkcí centrování chleba pro rovnoměrné opečení, funkcí stop, rozpékání staršího pečiva a rozmrazování mraženého pečiva. Výhodou je i odnímatelný tác na drobky a integrovaný nástavec na opékání rohlíků a croissantů. Nesmíme zapomenout ani na ochranu proti přehřátí a integrovaný navíječ kabelu, díky kterému topinkovač snadno uskladníte. Řada Bueno je snídaňová řada WMF, který zahrnuje rychlovarnou konvici o objemu 1,7 l, toustovač na dva plátky a kávovar s filtrem. Všechny spotřebiče kombinují nadčasové a elegantní materiály s půvabně zaoblenými tvary ve stříbrné barvě s černými prvky. Řada Bueno je navržena tak, aby byla moderní a elegantní. Hlavní výhody topinkovače na dva plátky WMF Bueno: Elegantní topinkovač řady Bueno Německá značka WMF Nerezová ocel Cromargan® 7 úrovní opékání Možnost volné regulace Funkce centrování chleba Rovnoměrné opékání Funkce stop, rozpékání a rozmrazování Odnímatelný tác na drobky Nástavec na opékání rohlíků a croissantů Ochrana proti přehřátí Integrovaný navíječ kabelu Technické parametry: Výkon: 800 W Napětí: 220-240 V Rozměry: 21,1 x 34 x 19,8 cm

WMF Bueno parametry

Cena WMF Bueno: 1 759 Kč
Značka: WMF Topinkovač