Nejlepší značky televizí. Pro jakou se rozhodnout?

Sháníte novou televizi, ale nevíte, jak v nepřeberné nabídce na trhu vyznat? Kde vůbec s výběrem začít? S tím vám v dnešním článku pomoci – představíme vám totiž ty nejlepší značky televizí, ze kterých můžete v současnosti vybírat.

Výrobci televizorů se samozřejmě předhánějí v tom, co nového potencionálním zákazníkům nabídnou. To vede k tomu, že se televize neustále vylepšují a dostávají nové užitečné funkce. Dělají vlastně všechno proto, aby vám výběr znesnadnili. Ještě před nákupem si ujasněte, které parametry v televizi jsou pro vás zásadní. Mezi parametry ke zvážení patří: rozlišení (Full HD, 4K, 8K), typ matice (LCD, OLED, QLED), obnovení matice (60 či 120 Hz), herní módy, Smart TV systém či dostupné konektory. A když už si vyfiltrujete několik modelů, které by vám mohli vyhovovat, podívejte se, jaké mají uživatelské hodnocení.

Samsung

Samsung byl jedním z prvních výrobců, kteří představili televize s technologií 8K. Z toho vzešel procesor Neo Quantum 8K AI. Ten využívá 16 multimodelových neuronových sítí, které přehrávaný obraz škálují co nejblíže rozlišení 8K. To v praxi znamená, že přehrávané filmy i seriály budou vždy vypadat naprosto skvěle. Užitečnou je také technologie hlubokého učení – tedy každý snímek je během přehrávání analyzován a i tedy staré domácí video bude na této televize vypadat lépe než kdykoliv předtím.

Sony

Televizory od Sony využívají podsvícení mini LED. Ve srovnání s jinými televizemi používá Sony menší LED diody. To znamená, že se jich na jednu televizi vejde více. Obrazovka tak velmi kvalitně reprodukuje barvy a zobrazí i ty nejmenší detaily. Sony má vlastní systém podsvícení XR Backlight Master Drive. Ten zvyšuje kontrast, snižuje rozmazání a zdokonaluje barvy.

LG

Tím nejlepším, co poskytuje LG je technologie NanoCell. Ta využívá matici IPS s funkcí Local Dimming, která umí tlumit jednotlivé zóny za televizí. Podle potřeby tak přesně sníží nebo zvýší kontrast. NanoCell se technologie jmenuje podle nanočástic, které jsou integrovány do obrazovky. Ty přesně reprodukují barvy. Některé modely jsou vybaveny posilovačem jasu. Zážitek ze sledování vám nezkazí ani to, že film sledujete ve světlém prostředí.

Philips

Poslední značkou v tomto seznamu je Philips. Její unikátní technologií je Ambilight. LED diody se nacházejí i na krytu zadní stěny televizoru. Toto podsvícení se přizpůsobí tomu, co se přehrává na obrazovce a reaguje na jakoukoliv akci. To poskytuje kompletně nový zážitek ze sledování. Podsvícení si samozřejmě můžete přizpůsobit vašim požadavkům.

Dovednosti

Zveřejněno

22. 11. 2023