Tipy na dárky pro muže

Vybrat dárek pro muže je oříšek a je jedno, jestli se jedná o překvapení k Vánocům, narozeninám nebo třeba k výročí. Problém je v tom, že buď nic nechtějí, nebo nevědí co. Přijít pak s vlastním dobrým nápadem vyžaduje hodně přemýšlení. A to ať už vybíráte dárek pro manžela, přítele, bratra, otce, dědu nebo i kolegu z práce. Proto jestli vás také potkal podobný blok, připravili jsme si několik tipů na dárky, se kterými rozhodně zabodujete.

Při výběru dárku pro muže vždy vezměte v potaz jejich věk a hlavně jejich zájmy. Každý z nich má nějaké koníčky nebo něco, co rádi dělají. Od toho se vždy odpíchněte. Jestliže se s dárkem trefíte do oblasti jejich zájmu, nemůže je zklamat. Pokud si ale nejste jisti, jak rádi tráví čas, volte univerzální dárky – parfém, knihy, hodinky nebo holicí sadu.

Táta

Tátové jsou zpravidla nejčastějšími členy klubu „nic nechci, nic nepotřebuju”. Často to tak zůstane na vaší fantazii. Je proto velmi důležité zamyslet se nad tím, co rád dělá. Možná nedá dopustit na své auto. V takovém případě ho kamera nebo navigace do auta rozhodně potěší, podobně jako cokoliv, co s jeho čtyřkolou vášní souvisí. Nebo může být kutil. Pak se bude hodit nová sada nářadí nebo aku šroubovák. Pokud vám všechno toto připadá moc nudné nebo neoriginální, zkuste mu pořídit nějaký druh zážitku. Podle povahy to může být cokoliv od adrenalinového skoku padákem až po něco klidnějšího, jako je ochutnávka oblíbeného alkoholu.

Bosch IXO V Basic AKU 3,6V/1,5AH recenze

Děda

Zde může nejvíce lidí váhat. Je velká pravděpodobnost, že vašeho dědu bude bavit čtení, proto ho zajímavým titulem knihy určitě nadchnete. Podobně můžete zaujmout i čtečkou knih, pokud mu nevadí moderní technologie. Kromě čtení ho může bavit luštění křížovek nebo sudoku, vyberte mu proto velkou knihu s těmito hlavolamy. Pokud je děda ze staré školy, zkuste ho obdarovat klasickou pánskou sadou na holení. Modernější dědy ale mile překvapíte telefonem, televizí nebo i počítačem. Vše závisí na tom, jaký děda je.

PocketBook Aqua 640 recenze

Přítel či manžel

U přítele nebo dokonce manžela nebude problém s tím, že byste neznali jejich koníčky. Proto se nechte inspirovat tím. Muže zpravidla potěšíte dárek ze světa techniky. Poohlédněte se proto třeba po novinkách ze světa chytrých telefonů a hodinek, tabletů nebo outdoorových kamer. A pokud chytré hodinky nejsou nic pro něj, můžete zvolit ty klasické. Mnozí muži ocení také hezké oblečení nebo kosmetiku.

LAMAX X9.1 recenze

Samsung Galaxy Watch 4 40mm SM-R860 recenze

Brácha

Bráchovi můžete udělat radost hned několika způsoby. Velkou roli zde bude hrát i jeho věk. Zkuste třeba stavebnici Lego Exclusive. Její skládání mu poskytne hned několik hodin zábavy. Pokud je ale vášnivým počítačovým hráčem, pořiďte mu novou hru nebo rovnou hrací konzoli, jestliže ji ještě nemá. Může být ale i sportovním nadšencem. Pomůcky na cvičení, nové sportovní boty nebo permanentka do fitness centra tak mohou více než jen potěšit.  Radost bráchovi uděláte i hezkou kosmetikou, hodinkami nebo předplatným časopisu s jeho oblíbeným tématem.

Microsoft Xbox Series X recenze

Kolega

Dárek pro kolegu z práce nebo dokonce pro šéfa je ošemetné. Pravděpodobně se totiž neznáte tak dobře, abyste znali jejich zájmy. A rozhodně nechcete nikoho urazit. Zaměřte se proto na dárky s ryze pracovním charakterem – externí disk, powerbanku, diář nebo brašnu na notebook.

Yenkee YPB 2045 recenze

Dovednosti

Zveřejněno