Tipy na vánoční dárky pro muže

Vybrat dárek pro muže je vždy oříšek. Zpravidla nikdy nic nechtějí a přijít s vlastním dobrým nápadem už zpravidla vyžaduje fantazii a hodně přemýšlení. A to ať už vybíráte dárek pro manžela, přítele, bratra, otce, dědu nebo i kolegu z práce. Proto jestli vás také potkal podobný blok, připravili jsme si několik tipů na dárky, se kterými rozhodně zabodujete.

Při výběru dárku pro muže vašeho života vždy vezměte v potaz jejich věk a hlavně zájmy. Je jasné, že výběr dárku pro přítele nebo sourozence bude lehčí než třeba pro dědu nebo tchána. Naštěstí mají všichni vždycky většinou nějaké koníčky. Od toho se odpíchněte. Jestliže se s dárkem trefíte do oblasti jejich zájmu, nemůže je zklamat. Pokud si ale nejste jisti, jaké jsou jejich koníčky, volte univerzální dárky – parfém, knihy, hodinky nebo holicí sadu.

Dárek pro přítele/ manžela

U přítele nebo dokonce manžela nebude problém s tím, že byste neznali jejich koníčky. Proto se nechte inspirovat tím. Muže jinak zpravidla potěšíte dárkem ze světa techniky. Poohlédněte se proto třeba po novinkách ze světa chytrých telefonů a hodinek, tabletů nebo outdoorových kamer. A pokud není váš blízký příznivec chytrých hodinek, poohlédněte se po těch klasických.

Tablet Lenovo TAB M7 ZA570001EU recenze

Dárek pro dědu

Zde může nejvíce lidí váhat. Při vymýšlení dárku zkuste začít tím, že si rozmyslíte, jaký děda vůbec je. Je velká pravděpodobnost, že ho bude bavit čtení, proto ho zajímavým titulem knihy určitě nadchnete. Podobně můžete zaujmout i čtečkou knih, pokud mu nevadí moderní technologie. Kromě čtení ho může bavit luštění křížovek nebo sudoku, vyberte mu proto velkou knihu s těmito hlavolamy. Pokud je děda ze staré školy, zkuste ho obdarovat klasickou pánskou sadou na holení.

Dárek pro tátu

Táty zpravidla potěšíte čímkoliv. Přesto se hodí zamyslet nad tím, co mu udělá radost a také využije. Třeba nedá dopustit na své auto. V takovém případě ho kamera nebo navigace do auta rozhodně potěší, podobně jako cokoliv, co s jeho čtyřkolou vášní souvisí. Kromě toho je možná váš táta kutil nová sada nářadí či aku šroubovák budou mít velký úspěch. Nebo cokoliv, co jim třeba chybí v jejich vybavení. Pokud vám všechno toto připadá moc nudné nebo neoriginální, zkuste mu pořídit herní konzoli. Bude to rozhodně dárek, který nebude čekat a který jim dopřeje dlouhé hodiny zábavy.

TomTom START 42 Europe (45 zemí) Lifetime recenze

Cel-Tec M6 Dual Zadní kamera recenze

Dárek pro bratra

Bráchovi můžete udělat radost hned několika způsoby. Zkuste třeba stavebnici Lego Exclusive nebo třeba nějaký hlavolam, se kterým si bude muset trápit hlavu. Pokud je ale vášnivým počítačovým hráčem, pořiďte mu novou hru nebo rovnou herní konzoli, jestliže ji ještě nemá. Radost mu uděláte i hezkou kosmetikou, hodinkami, sluchátky nebo předplatným časopisu s jeho oblíbeným tématem.

Turtle Beach Recon Chat Headset Xbox One recenze

Dárek pro kolegu

Dárek pro kolegu z práce nebo dokonce pro šéfa je vždy oříšek. Pravděpodobně se totiž neznáte tak dobře, abyste znali jejich zájmy. Zaměřte se proto na dárky s ryze pracovním charakterem – externí disk, powerbanku, diář nebo brašnu na notebook.

4. 12. 2021